f CeriTera Sang arJUNA~**: HARI raya~

nyanyi !~

Monday, August 15, 2011

HARI raya~

Assalamualaikum...
lame dakan aku x update..

pejam celik,pejam celik.. kejap jer da masuk 2 minggu lebih kita puase.. sungguh xterase.. masih lagi cukup puase aku,.. hee :) (bangger!)


walaupun rasenye macam masih awal,tp bg aku.. x kot? tggl lg 2 minggu je lg.. xlame daa kan?
haha.. semue org kalau sebut bab rayer.. semue suke.. tp aku,tahun demi tahun semangat raye aku
down..down.. haishh.. walaupun tahun nih barang rayer aku ngetop2.. tp masih lg xsempurna tanpa kehadiran?....
MERCUN ! haha.. xraye kalo xde bende tuh.. main meriam tumpang kat rumah kawan jela~

tapi sebenonyer.. aku rase sedih jugak.. kenape.. masih lagi aku terase pemergian arwah ayahnda aku.. sob..sob..
dah masuk 2 taon dah rayer tanpa abah.. dah xmcm dulu dah..
ingat lagi waktu kecik2.. abah bakar semangat aku,puase penuh abah bg seratus! fuyooh,seratus,,?
aku kecik yg nak nak.. kalo budak besor pon na jugak.. haha, tp ape yg aku rase lawaknye kan..
dulu,aku selalu tolong mak aku masak untuk lauk berbuka.. tp hebatnye aku.. aku boleh rembat sikit2 lauk tuh masok dlm kocek baju dan straight to de toilet.. nyum2!~ mase kecik,
ape kire kan? haha,alang2 tercekik,air paip aku pedajalnyee.. nikmat wok !

tp tu dulu,sekarang dah besar da.. hee, xde dah buat cmtuh.. kalau ade niat pun,aku juz pikir,
kalau taun2 lepas,sakit2 boleh puase penuh, kenape x sekarang?
perlu kuat! yup! kuat!


walau pape pun.. hidup mesti terus.. raye ttp rayer.. org yg tiade,ttp dikenang..
dulu kecik2 suker pi rayer,bukan mntk maaf,tp collect duet raye, haha..
tp budak sekarang carenye lg na makan penyepak.. dtg rayer siap bawak beg lg.. nampak beno niat die tuh..
tuh yg taun2 lepas aku tgk budak2 cggitu.. bg salam.. aku jwb.. tp aku tgk jer.. wakakaa... sorry~


tp bg semue yg kenal diri aku...
aku mohon ampun giler2 maaf sangat2...
sape aku?... ni ha..
xensem pon..
jahat x.. degil mungkin ade.. nakal banyak.. soo...
mintak maaf sangat2~

selamat hari raya..
maaf zahhir dan batin







comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>