f CeriTera Sang arJUNA~**: Mc Donald's~ goodbye :')

nyanyi !~

Friday, December 16, 2011

Mc Donald's~ goodbye :')

lame da aku xtulis..
malam ni kebetulan aku free sesangat, soo, tergerak na tulis kat sini..
by the way,

ade ape dengan title atas tuh ?



kejam celik.. kejam celik.. kejap jea aku da na berenti kerje kat situ..
sygnya aku kat tempat tuh ! :(

hampir sebulan lebih la kot..
dari aku tatau pape.. sampai la da tau mcm2~

aku akan rindu tempat tuh..
crew2 mcd..

team2 manager yg mmg baik giler !
abg2.. akak2..
skandal2 juga xketinggalan ! hehe..

aku akan rindu kat korg semua..
lau free lame.. aku balik kat tempat tu balik keh..

dekk,mizi,hajar,zarina,shahirah,cikajis,
show,rojer,nizham,fauzan,jalani,kakzahidah,
ayob,abghodri,
dll..(sorry,xbape na ingat ! )

team manager yg baik giler !
( abg heri, abg wan , kak cut , dan kak yati !! )

rase mcm na terus jea keje kat situ,
tp, cukop la,stakat ni jea kot..?

isnin 19.12.11
hari terakhir aku sebagai crew mcd~

bubye semua~





comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>