f CeriTera Sang arJUNA~**: hati aku sakit.. ade kau tau?.. xpelah.. redha..

nyanyi !~

Friday, January 27, 2012

hati aku sakit.. ade kau tau?.. xpelah.. redha..

Hye..
hari ni tergerak pulak na update menate nih..
senanye da lame da na tulis, but..
malas yg sangat2..

nak luah kan kat sape pun aku xtau.. luahkan jela kat sini.. 


SAKIT HATI,
tu yg boleh aku ckpkan sekarang..
lame dah aku pendam.. tp,
sape aku na cerite sekarang?.. family? kawan ?
xkot.. baik dgn kucing jelaa..


selame nih, ade probs, boring, tension..
pantai la tempat aku.. tp, skrg xlg..

skrg, main game ! tidor !
bukak lagu kuat2 !



mesti xpaham kan.. ape yg aku bebel dr td..
hmm.. i'm mr J******

tu jea..
leave alone la dude !!


Love never fails
the results will be fail~

Yang Benar
stupidguy.com :')
dgn family ade masalah, kawan masalah..
kucing jelaa tempat aku..
tu lebih baik..




comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>