f CeriTera Sang arJUNA~**

nyanyi !~

Monday, March 28, 2011

 ASSALAMUALAIKUM  d'ucapkan kepada semua teman2 serta rakan2 dan shabat2 juga friends2 sekalian..
(intro jer baik nih!)



sebenarnye tengah tencion giler tahap na meletus dan mgalahkn gunung berapi da nih!!
mcm2 sebab ader..!sakit nyer hati!! warghh!! rase mcm na bg penampo dekat semue yg terbabit!!
huh!! hati semakin mngelonjak dan mgatakan aku xtahan lg tnpa kwn2 lame dulu!!!
dan juger..




hanye allah jer yg tahu betaper susah dan perit nyer hidop xde diorg kat sisi aku~
diorng ni jela penyelamat hidop aku..ni lah kawan sesenang sesusah segelak segiler dan sebagainyer..sampai skg blom ade lg jumpe kawan yg mcm diorg nih.. acap! bon! kenape kau pindah?? aku susa tau ta skrg??!! bkn sikit! byak!! skg byk kwn sesenang..bile susah..sape jer yg paham aku?? kalau bkn korg??!! hari ni da brape byk kali dah aku na nges! aku mcm da give-up da na blajar...semue minta tolong teramat la susa..xmcm korg..belum aku tnye..korg da tnye kat aku phm ke ta..hurmm... apelah nasib...
hari ni aku rase paling berat skali!

d'samping tu,d'dorong juger result yg menarik..

tp ape yg geramnyer..mu xyah ar na bebel2 cngitue siap ckp kuat2! + serupe mcm na malukan!! grr...! mu cgu..msih lg hormat...persoalannyer..igt aku boleh blaja ke dgn care ngajanyer gitue?? dgn suarenyer!! nyirap jer.. 1 hape aku xboleh fokus! 

tp ape pon! aku akan buktikn kt acap dgn bon! aku pon boleh jdk mcm korg!! aku janji!!
aku xmau jdk doktor..so biology boleh la d'dropkan! mende ntah blajonye..xphm lgsg! grr...
mnta maaf cgu X..sayer xdapek na bawe..~


dtgkan lah seorg yg serupe dgn acap @ bon! aku sgt memerlukan d'waktu ini!! tolong lar..~

bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye bubye
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>