f CeriTera Sang arJUNA~**

nyanyi !~

Thursday, March 31, 2011

Dimulakan dengan BISMILLAH...

Da mlm dah..xtau da na buwat haper.. Esok pon cuti,so tidor la selewat-lewatnyerh! suker nyerh!
Ade la sikit citer nih! na tau..kene bace..da bace..jgn xabes kan bacaan nyer ! haha

KENAPE LER BEBUDAK NIH SUKE SGT BILE NAMPAK AKU..SUKE MAIN NYOROK2??!
adehh.. kenape diorang nih?? kire aku xpena tegoq hampa,igt aku xknai ka sapa hampa??..
asal jumpe nyorok.. mntak aku join skali hape main nyorok2?? aduss bedebushh!~weng2!~~
lantak korAng lar.. haishh.. kesimpulannyer..bkn nih sebenanye na stoly..!
ngeh2~
sebenarnye aku na btawu..heee...asikk! kenape? sebab luse..cek da boleh amek lesen!! yahoo!!.com.my!~
cakap pasal lesen P dgn L nih..ingat dulu mase kekecik.. tau ape..?haha.. dulu ingatkan.. lesen L nih mksud die laju.. P ni pulak pelahan! adehh..tu mase zaman bebudak ribena! haha..
terok2! hancus la kalau mksd die gitu.. habis sume amek L..sume buat jalan raye mcm litar sepang! vroomm!!~~~~

alahaii... la ni pulak na citer pasai seseorang + seseorang equal seseorang square...
kirenye macam UNREQUITED LOVE la jugak!~hurmm..hurmm..hurmm!!




hurmm.. lain kali suke..ckp awal2.. padan muker sendiri... tp muleh jugok..ehehee..suda ade yg chopp diri ini..xsgker ade jugak yg nak...haish..da mcm puji dri sndiri la pulok..edehh,,
memane jer aku pi,sng betol tertarik kt prempuan nih! gawat betol lar! peles jgn gode syer!!
mwahaha... 
tetiber jerk rase ngantok..ni x lain xbukan mmg die la pnyebab utame! UBAT BATOK!
baper lame daa batokyer ..uhukk2!
 fuhh2! akhir kate..sorry morry kalau xbest..tp bile bace kene jugek ckp best!! haha..xkighe~
jgn luper bace entry seterusnye~ bubye~




disudahi dgn wassalam~~
..


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>