f CeriTera Sang arJUNA~**: baler-baler~~*

nyanyi !~

Tuesday, April 12, 2011

baler-baler~~*

Every guwd ternoon to all blogger user.. erk.. agaga..

hari nih na story sikit,na tawu kene bace..xna bace..kene jugak bace..
(hiasan semata-mata) =,="
al-kisahnyer cenggini.. pg td,mcm biase.. bgon lambat,wlwpon da d'kejotkan+set loceng dr kul 6a.m,, opps! dengan tenaga super hypersonic..p mandi..debush2...aku terlupe..baju+sluar aku belom iron lg..perghh..gelabah tahap tikos! pahtu solat..mase tuh 7:05 kot.. dahtu.. buku2 xkemas masok beg lg..alahai~ pepagi morning da dowk besenam~ lg 1..kasot aku! talinyer belom d'ikat lg~ grr...dah 7:14 da nih.. lg 1 bale yg kene~ WOI!! sape bocorkan tayar moto haku! warghh!! hamper2 xna p skola.. seb baek ade superwomean aku ader..( my sis)  dgn meanaskan enjin krete honda civic 160i JEU8XXX..tros bedesupp..pergi..nasib baik lar..pintu xkene tutup lg... alahai~penatnye pg td..

 pastu aku suke pulak..akhirnyaa~~ aku bejaya menderopkan jugak subjek yg aku blaja yg xpena na pham selame 3 bulan nih.!

hehe..serunuk nya!! tukaq hambek tasawur@geografi + p.seni! tuh wajib!
mase tu,buat la keje sendiri... then mase chemistry pulok...
huh! time ni,memule mmg aku berangin+nyirap~ mane xnyer..masok2 jer die bilang"hari ni awak semue rehat lambat" tawu ta,aku ni tga kebulor+rakus dr pg td.. huh! pastu kene bace kan jawapan aku dlm kertas latihan...ni lg mnyirap tambahkan rase hangin~ cube sebot twelve dgn eleven..bunyinye kan jaoh beze! skali 2,yer mungkin aku sala..tp nih?!..  grr..aku rase mmg da hilang sabau da..na baling jer buku kat die.. mujur aku saba~ haishh..! last2 da abes rehat baru oke ! tolong lar...

pastu,,baru rehat,,na beli aper?..kantin mknan habes..ko-op da ttp..radio jelar..naek kelas main kejo2..uiks?~


yg bestnyer... time blajo add.math,,perghh,,mmg best..garang2 cikgunya..
seronok amat dgn dia..dah best ni.. last skali,cgu pggl sorg sowh buat,,pade aku,wlwpon add math aku xllus,,kire oke la soklan tu,,sbb baru je blaja..alahai..point dr situh la..startnye cgu ngamuk! uiks.. mujur xde kene heart attack~ haish.. sabaq cgu! sabaq~~

ade ape dgn pic tuh?? mase balik td..ade pulak menatang tuh kt jalan...kiri kanan ar ade..cmne mau balek?? grr..mampos2!~
semalamnyer,polis trafik naik moto 2 org,1 radiokar..giler! dga citer ramai kene,,tp x kene saman ar..
seb baek...


d'dlm keadaan sebegitu...tali beg aku wooo!!! putos~! bgos jugak! dpt beli beg baru!!! agagaa~


memacam..ni criter baru siket..kes semalam nyer melambak lg dlm folder otak aku nih..ahaha..


betapa daku gumbira+sakitnya hari ini~~ lalalaaa~




comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>