f CeriTera Sang arJUNA~**: peliks!~

nyanyi !~

Monday, April 25, 2011

peliks!~

baik!
assalamualaikum sumeh! skrg sume boleh duduk!
toink~toink~~**

okeh.. kali neh aku giler..giler ape? giler sebab dier!
huuu... lg 1 bln jer lg.. plan aku akan terlaksaner..
rombongan meminang! ekh,silap! rombongan p cameron highlands! woo! kesejukan berade disitu.. ni buat kali kedue na p sane..
"peliks" haha..ni ayat die mcg aku smalam.. xsgke,haha,,
terharuu!~~ saper die? yg aku tulis dlm entry lepas tula~..
td... tga2 tulis name die kt laptop cikgu(bkn aku yg tulis)
sorg neh ckp..die ade bwk lg org lain..sape?? mane la aku tau,
tu yg na p check it maot! haha..asal aku dtg die neh asik xbg nengoknyeh!
so weired! last2,,aku curik tgk dr belakang...
ya allah... jantung ini merasekan ke'excited giler lah!
kaget meyh! rumah kat beepe.. join skali trip neh yg kat muo(muar) aiyark!
aduss!~~ kenape begini rase nyer...dah2,jgn buat kijer giler!..
Nurfatin aXXXXh dot dot.. 

lg 1 neh aku konpius tahap badak..
sure ker name dier tulis tu ekot bebetol or sajer jer yg mmbe aku sorg neh tulis??
grr.. amat keterharuan terjelas disitu!~
kalau la betol die ekot.. nothing want say..juz thanks for all~
:')

mengharapkan ia adalah benar dan akan terjadi!
tggu tarikh 28/5~
xcited plus plus lar..tmbh lg dgn brite cggini..lg multiple times!


bila kamu tak lg denganku
xtahu apa tuk jalani hidupku
bila mmg kau pergi dariku
x ada lg didunia ini diri 

tapi dirimu begitu bererti
kaulah nafasku
kau harga diriku
mngerti aku!!!




comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>