f CeriTera Sang arJUNA~**: "jangan membuat wanita itu........

nyanyi !~

Sunday, February 05, 2012

"jangan membuat wanita itu........

Hyee,, teringin pulak na tulis..

actually, xde ape sangat pun bende yg tulis ni, just suke2 jerr :)

- jangan buat wanita itu mencintai kamu, jika kamu tidak mencintainya-
 sure lahh ! ramai yg tau, yg atas tuh, pesanan drpd :: Ustaz Azhar Idrus~

oke, mengaku, aku jugak pernah kot, buat camtuh, tp mase silam punye story laa,,
sekarang tidak lagi.. kenape aku buat macamtuh, pucuk pangkalnya dari perempuan tu sendiri yg mulakan.. perlu mintak maaf ? xkot.. bak kate kawan aku "WHO CARE" haha,

perempuan senang jatuh cinta bila diberikan ayat2 pujangga oleh sang teruna tapi, susah untuk melupakan lelaki yg telah membuatkan die jatuh cinta.. tp kenape ?
ini anugerah dr tuhan.. diciptakan kaum hawa itu memiliki sifat kasih syg yg lebih dr kaum adam.. cewahhh ! mcm sasterawan negara la aku !! ngeh3..

apenye giler la, tetibe na tuis bende nih.. hee :)

tp, walaupape pun, untunglah wanita, kerana mudah masuk syurga dgn hanya mentaati printahsuami kan ?

salam maulidur rasul ~



comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>