f CeriTera Sang arJUNA~**: mesej **** vs mesej aku ? :)

nyanyi !~

Saturday, February 11, 2012

mesej **** vs mesej aku ? :)

malam dindin subur,
hatiku lallaalaallaaa ~

mood :: tersentuh dijiwa, dekat dihati

malam ni saje je na tulis..
na bace, bace, cna bace biar aku sorg yg bace..lalalaaa...

actually, malam nih, na kate touching mcm x..
tp, tersentuh laa.. haha.. mane xnye,
dpt mesej dr dia untuk sayer.. hehe :)
sayer : org rase lain dah sekarang, xmacam dulu, da xmcm first kite dulu ?

die : org pun rase jugak, mcm pelik jea org nih ! huhu.. oke xpe, org ubah keh perangai nih :)

sayer : ermmm, andai kate na org lepaskan die, bg la mase untuk org fikirkan pasal bende nih, sorry sgt2.. sorry untuk semuenye, org syg sgt kat ****, syg sgt3 !!tp **** mungkin perasaan tuh da lainkan ? sbb dgn perangai org nih ? org akui, org nih bukan baik, dan bukan jenis lelaki yg perempuan nak.. maaf **** atas semue tu

Pastuh, die reply yg nih.. part nih yg suke giler bace sampai nangis2 !! har3..
die : kenape ckp mcmtu ? wlwpun die tgk sikap org layan die kat luar dah lain, tpi ! dekat dlm hati tetap sama ! rasa syg cinta rindu, xpernah berubah pun ! dan org xminta pun die lepaskan org! org syg die giler2 na mati tauk !

sayer : hari ni hari kedua air mata org mengalir untuk dia..

die : erm ! sedih jea baca,

hehe.. layan feeling habis taukk !
**** luv u lah !!
tatau kenape dgn mlm nih,
xbrape na stabil emosi..

hee :) just na share ajer..

yg sudi bace sampai habis thanks ! :)
kalau xde yg bace sampai habis, aku jela yg akan bace ulang2 ! ngeh2..

adios !

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment