f CeriTera Sang arJUNA~**: hati

nyanyi !~

Saturday, July 16, 2011

hati

hye.. lame xngedate blog aku yg xberape na lawa nih..

sebenanye aku asik nangis je.. mane taknye.. aku tengah demam.. lg aku xtahan selsema..
taon nih selalu sgt aku sakit.. antibody aku dah xgagah dah mcm dulu~ T_T





kenape aku buat tajuk tuh? actually, aku + dia = ape yg die anggap aku.. hari nih hari penggila aku la kot..
aku dah cakap kat dia.. yg aku tuutt kat dia.. tp aku tatau ape sebebenanye die anggap.. urghh..! seteress!
lame dah.. perkataan tuh terbuku dlm mulut.. tggu time jer nak muntahkan.. aku pon tatau same ade td tuh masenye atau tak..

aku tau.. aku bukan sape2.. rendah sangat kedudukan aku berbanding kau.. jauh sgt tarafnye.. tapi aku pun seorang manusia yg memiliki hati dan perasaan.. aku,kerana seorang insan yg bernama wanita aku boleh berubah..

rase sangat beban.. berat kepala aku.. sampai ade yg berbunyi..

"zizy,kenape dgn kau? kenape kau dah lain skrang"
"aku rase kau ni bukan zizy yg aku kenal dulu..yg heppy tiap2 hari,yg xpernah ade masalah dlm hidup"
tu semua dulu.. sekarang,aku da berubah.. aku perlukan seseorang.. seseorang yang boleh bimbing aku.. aku perlukan ! Ya ALLAH.. ini semua dugaan yang kau berikan pada aku.. tp aku seperti dah tak terdaya lagi..dibuai oleh mimpi,hati,perasaan dan wanita~

segalanye bermula dgn aku kehilangan kawan baik aku,lost contact terus..then atuk aku yang aku jaga die..abah/superhero aku..kawan2 yg pernah same2 dgn aku mase aku susah.. tp skrg.. aku sendiri.. ade masalah? aku sendiri selesaikan..walau kadg2 aku perlu kongsi dgn org lain.. aku perlu lupekan.. dah xde sape lg yg mampu phm aku..

bukan aku meminta untuk mempercepatkan kematian aku,tp aku dah pun putus asa dalam semua ni..

wlwpun aku dilayan sebegini.. aku hanya mampu berserah.. kembalikan lah kebahagiaan yang pernah aku alami dulu~~

susah amat aku menerima semua ni.. aku sayang kau,aku dah luahkan.. ape pun kau na ngutuk.. sila la.. aku mane ade perasaan lagi.. kecuali perasaan sedih aku berpanjangan samapai sekarang~~

ohh hati~


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>