f CeriTera Sang arJUNA~**

nyanyi !~

Sunday, July 17, 2011

" jangan difikir deita akan b'panjangan
  kelak akan membawa putus-asa pada tuhan
  ingatlah biasanya kabus x berpanjangan
  setelah kabus berlalu,pasti cerah kembali "


HYE..sroot-sroott.. masih lagi dlm keadaan kurang sihat.. selsame aku xbaik lg..
tau x?.. mmg la xtau,aku xciter lg..~ ^^" okeh la.. sebenarnye, yg aaaattaassss sekali tu adalah 1 chorus sebuah lagu yg aku dpt dr kumpulan IN_TEAM feat NAZREE raihan(kehiduoan tajuk die)
dari mane ntah aku dpt lagu nih,bukak2 mp3 fon aku yg lawa nih tetibe ade.. best pulak.. main la ulang2 lagu nih.. hehe :)

makin aku dengar,of coz la aku boleh hafal.. bile da hafal.. die punye lirik tuh perlahan-lahan masuk menusuk dalam sanubari dan selamai ke dalam hati aku..ouh,hachoom! sorry,, terbersin..! :D

aku rasa la kan.. betul la jugak lirik2 lagu tu, aku,cuma sebab seorang perempuan aku jdk mcm ni sekalikan?
berubah tanpa sebab yg munasabah..  ape la aku ni?.. setiap cucu-cucu laki nabi Adam,di hidupkan secara berpasang-pasangan.. begitu juga cucu-cucu isteri nabi Adam iaini Hawa..~ semuanye telah ditakdirkan..

ape yg telah diaturkan.. tiada cacat cela nye.. aihh.. kenape perlu susah? kenape perlu kecewa bila diperlakukan begitu? semuanya telah tertulis.. sebagai umat nabi MUHAMMAD S.A.W dan hamba ALLAH S.W.T..suatu hari nnti,pasti akan terikat pada seorang yg bergelar pasangan~ perjalanan masih lagi jauh..
aku mengerti,ini bukan 1 ujian yg berat bagi aku,tp cuma setitik ujian yg diberikan.. perlu tabah menghadapi semuanya..~










comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>