f CeriTera Sang arJUNA~**: kisah hati

nyanyi !~

Tuesday, July 05, 2011

kisah hati

assalamualaikum ~

mood : moody + bingung
tempat : tempat terlarang untuk aku online !


macam mana hati yang dulu dah berjanji untuk tidak bercinta
tetapi kini mula berputik kembali ! arh.. serabut !
sebenarnya hati ini telah disentap oleh seorang bidadari~ cewaahh !
tapi persoalannye mcm mane kan nak bagitau? kalau lambat diambil orang..
perkenalan bermula dari laman sosial.. dari mula aku kenal, dia nih cukup pakage !
tgk statuss dia.. xpenah jemu.. tiap kali aku online.. wall dia pasti aku jenguk..

haiyark !
apa ni bro? aduss~
nak buat macam mane la kan?! ikut hati bagi jer terus ! tp ape dia kata kan?
tetibe jer.. lagipon aku tau.. now she still single !
serius ! dia...... -_-!


apa yang perlu aku buat?
should I ? runsing + bingung !
tapi kalau pun aku bgtau, mungkin jugak dia........
xsalahkan beza umur kalau dia lebih sikit? tapi.. aku, :X

ya tuhan.. apakah ini semua.. jadikan lah perkenalan hambamu ini dgn si dia kekal selamanya~
sapa boleh tolong aku ? sedang menggila memikirkan dia.. haha !
siapa aku dimata dia? siapa aku dalam hati dia ?
mungkin aku bertepuk sebelah tangan ..

berilah aku cara.. berilah aku kekuatan.. kembalikan lah kesetiaan yg lama pudar ~!!

hati ini xberdaya lagi menahan rasa syg !











comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>