f CeriTera Sang arJUNA~**: harta pusaka??~

nyanyi !~

Monday, June 27, 2011

harta pusaka??~

assalamualaikum ! haha.. ape habaq?

kali ni aku nak kongsi la.. pasal "harta pusaka" ..
semalam family aku p uruskan perkara2 pasal harta peninggalan arwah ayah aku.. aku xikot la,sebab aku sama dgn budak sekolah.. hee.. then malam tuh,my mom ckp la.. aku dapat harta peninggalan tu... tapi,bila aku tanye..
aku dapat ape?? subhanallah! ni jumlah duit simpanan ayah aku.. yg berangka 5..xna cakap la berape..
aku xtau pon,yg ayah aku dulu simpan mcm tuh punya jumlah..bila dicampur dgn semua nilai die berubah jadik 6 angka.. rupanya selama nih abah kerja keras sampai sakit2 teruk.. untuk ni.. sedih kembali... my mom pesan jugak la.. duit tu semua untuk belanja pengajian.. bukan untuk enjoy2!

aku ceritaa nih bukan nak cakap yang aku ni gilakan harta pon.. kalau la ade keluarga/adk bradik arwah ayah aku pertikaikan soal nih pon..(wlwpon diorang xde hak) kau nak? hambek la.. aku xpandang.. yang aku nak sangat hanya lah na jumpa kembali abah aku.. superhero aku..!! tapi aku tau ni xkan berlaku.. kita hanya jumpa ditempat yg kekal saje kan..

kadang2 bila aku nih emotional sangat.. aku harap sangat cepat kiamat..astaghfirullah! ni mase otak xwaras.. sebab ape aku pikir gitu? sbb rindu sangat lah punya pasal.. dah xde sape dah kan yg betul garang na marah aku.. baik.. dan penyayang!

okeh la.. sampai sini aje kot.. haha.. sape nak harte tuh..buat baik kat aku.. kalau aku baik,jgn harap dapat.. cewahh!! haha..gughau jee...

bye~
comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>