f CeriTera Sang arJUNA~**: malaysia vs labanon !!

nyanyi !~

Thursday, June 23, 2011

malaysia vs labanon !!

ehem ! (tersedak kejap) haha !


lama da ngedate belok aku yg serba goblok nih !! erk?

sebenarnye na citer pasal malam tadi.. pasal ape? pasal bola sepak la..
MALAYSIA vs LABANON,, betul la sangkaan aku.. yg malaysia menang mlm tadi..
menang 2-1.. boleh jadik ahli nujum nih ! haha !


sebelum lawan malam tadi..
diorang na posing mcm2 gaye tapi uncle ong kim swee xbg..
nasib baik diorang xnangis+xkecewa ! haha.. mandai jer aku..

 kalau tengok betul2,bola sepak malaysia kita dah makin power.. xmustahil nanti kita akan layak pergi ke world cup !~ haha ! amin..~~

tapi kalau lah germany skrang nih lawan dgn team malaysia ! sah2 aku xskong malaysia ! bukan ape.. skrg ni baru sorang pemain  yg bejaye buat aku kagum.. sape? ni..bastian schweinsteiger.. 



kalau malaysia boleh layak ke world cup ! aku buat kenduri la !!


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>