f CeriTera Sang arJUNA~**: kl gangster !

nyanyi !~

Saturday, June 11, 2011

kl gangster !


hyee... na tau tadi aku p tgk wayang.. citer ape? citer atas tu laa.. boleh tanye lagi?
haha.. joke2..
aku syorkan.. wajib la korang semua yg bace nih.. p tgk citer tu... aku rase citer nih mmg perfect !
tip top ! meletop ! best giler la.. xtergambar tau x bestnye mcmne.. 
 filem nih arahan shamsul yusof.. sape xknl kan?
dier jugak jadik pelakon dlm nih.. tp watak  dier sebagai watak yg antagonis,..
ni dia.. citer nih pasal kongsi gelap tau...

1 watak nih kalau aku ckp..gerenti yg perempuan jdk gedik gendut.. haha
aku pon ngaku yg die nih mmg handsome ! sape?
aaron aziz

dier nih mulanye ahli kongsi gelap jugak.. tp sebab shark..(shamsul yusof)
malek(aaron aziz) ditangkap polis sebab shark nih dier tikam dari belakang dan seorang yg gile kuasa...
lepas5 tahun,malek dikeluarkn dari penjara... dan telah berazam cuci tangan(xna terlibat dlm kongsi gelap)
tapi dlm tengah da na sampai hujung..
1 adegan yg mmg terbaek la derr.. wa na story sama lu derr.. haha


ni name dier jai(adiputra) merangkap si adeknyer malek..
dier nih tamak.. dier nih ikot sape jer ketua dier asalkan dibayar lebih..
back yg ats tuh.. dier fight dgn malek sebab masa tuh die berkeje dgn taiko shark..
nih ayat die sbelum die lawan dgn abg die si malek tuh..
"abang xabang.. musuh dia musuh aku"
dia(shark)

mmg best tahap gaban la... xcaye p tgk...
standard hollywood ! baik p tgk !!!



comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>