f CeriTera Sang arJUNA~**: stess? xsusah..

nyanyi !~

Friday, June 10, 2011

stess? xsusah..


hai .. 
ermm, tetiba terpikir na tulis blog pasal nih...

ape korang akan buat bile sedih,byk masalah,susa hati...
ni aku dapat melalui seorang kawan aku,
terkejut mak tetibe jer tanye ape aku buat kalau aku sedih...

ermm.. aku na kongsi la cara aku,ape yg aku akan buat la kan..
na tau.. 1st,kalau waktunye cantek la..mksudnye xhujan...
tension giler2.. ke pape ke.. aku akan menuju ke pantai... sendirian la,kalau xde kawan teman kan..


aku ni jenis suka dengar air laut,tenang jerr...
xpon aku nih suke tgk pemandangan.. kalau bawak kamera,gatal la tangan aku dok snap2...
tapi,kekandang.. aku boleh hanyut dengan ombak pantai yg memukul mukul pantai.. bukan hanyut ke tengah..
mksd aku fikiran,aku jadi hayal.. ade la jugak aku boleh terlelap... hee,jgn btau sesape..

then kalau aku geram,aku akan buat
letak kat telinga then,bukak lagu kuat2,tp xde la sampai gegendang pecah!
bg aku cukop sampai aku xdengar bunyi lain kecuali lagu !
gune headphone neh lebih best la kot bg aku sebab..ade effect bunyi dier yg berdentum dentum..
kalau pakai earphone... just biase2 aje..
lagunye pulak,aku bukak la lagu yg keras2 sikit... bukan bermkne lagu rock mcm lagu badi amuk tuh!
lagu rock tapi tonenye,perlahan.. paham ! xpaham,buat2 paham la.. hehe,xtau na ckp mcm mane..
kalau aku,tengah dok geram,bukak lagu jiwang,memang aku boleh jdk senyum.. sbb apentah aku pon xsiasat lagi,haha

akhir,ni cara paling kriktikal laa...
jangan ikot.. hanya yg pakar.. pakar la sangat...
ni da tahap memang paling bengang ! 
bukan marah laa,tp geram sangat2!
xtau kkenape ni?.. jgn tiru cara saya yg ini !.. salah disisi undang2!
tapi geram2 saye,saya xsuka simpan dendam..

tapi aku xcakap dengan mengambil wuduk,solat sunat tuh xdpt menenteramkan..
itu lagi lah dituntut..
tp ini cara yg biasa aku buat...

tula yg dpt kongsi...
bukan kongsi lu langsi lu mati... 
hehe...

bubyee !~ ^^,

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>