f CeriTera Sang arJUNA~**

nyanyi !~

Wednesday, June 08, 2011

orang yang baik akan mendapat pasangan yang baik !
org xjaat la tp kurang baik dpt yg same jugak !

hermm.. tadi,petang,hari ni,
macam biasa aku,kawan2 yg lain semua kumpul reramai
and keluarkan segala cerita untuk kongsi bersama!
timbul pulak tajuk
"say no couple"
"anti couple"

haha.. kena la sangat.. xna la couple..
seseorang telah berkata.. couple nih bila da kawen ajer.. betul jugak kan?
pastu timbul la pulak cerita menubuhkan 1 pertubuhan haram..
NO COUPLE la weh~
siap na buat baju... best ek.. jalan reramai seragam..
haha.. tp !
too dia ----->
saya privatekan wall fb saya,tau buat ape?
saye nih ramai kawan perempuan*kod
haha, so, xna kamu pikir paper...
tu yg awk tulis kat blog awk.. saye juz smile..
terpulang na ckp ape.. hee~
sebenanye saye suda fedup.. tp still na senyum sbb penat la pikir kan?
tp kemusykilan..kamu ckp saye privatekan.. tp kenape kamu tiru cara saya? sedar2,kamu pon buat
bende same.. apekah itu mksudnya??
biarlah... 
sorry eah ckp setangg~~ 
geram kot.. okie.. saye xprivatekan... and saye remove status tuh..
heee...
puas?
gasak la... xna amek tau.. na tgk,yer tgk.. xna.. sukati..
na remove? terpulang.. kalau aku nampak kau on chat,aku say hye~
layan x,terpulang~
bubyee~~


~no couple vs anti couple~


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>