f CeriTera Sang arJUNA~**: BONGKAR SIAPA Tuan Guru NIK AZIZ SEBENAR

nyanyi !~

Saturday, October 22, 2011

BONGKAR SIAPA Tuan Guru NIK AZIZ SEBENAR




hye.. mlm ni kan.. aku kan.. bukak kan.. bukan suar la pandai ! (tetibe) nebermind.. kite sambung..
bukak pesbuk ! then.. nampak la video nih.. bkk la tgk.. ohh emm geeee :}

TUAN GURU NIK AZIZ ! idol !!! dalam byk2 pemimpin.. mane ade yg mcm tuan guru nih.. ade ke lain..
aku ade tgk 1 gambar la kan.. mase tu lepas kuliah subuh ke tazkirah.. lupe(hilang ingatan sekejap !)
tuan guru makan,amik sendiri kat buffet tuh.. ya Allah.. pemimpin paling hebat kat malaysia(kot)
then ade org cerita.. lepas kuliah subuh.. tuan guru Nik Aziz.. sarapan.. nasi lemak bungkus + teh..
sama dgn semua pendengar ceramah.. dari situ da nampak.. hebat nya.. sorry to say laa.. pemimpin yg sekarang ni..
mewah.. mkn da siap.. special.. kalau jemputan mkn nasi minyak.. diorg mkn kambing golek sekor atas meja..
na marah? marah la.. aku punya blog.. berani kerana benar right?.. bukan sebab parents aku parti tuh,aku na sebelahkan..
tp aku da cukop dewasa untuk fikir tentang semue.. baik+buruk.. kan.. walaupun kita xda hak menilai.. tp kita boleh nampak
peribadi mcm mana..

TUAN GURU HJ NIK AZIZ NIK MAT~

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>