f CeriTera Sang arJUNA~**: sorry miss independent !

nyanyi !~

Friday, October 14, 2011

sorry miss independent !

hye lame beno da xngedate.. haha.. kene sawan beberape minggu ni wok !

actually.. sedih giler la kot.. hehe..





na feeling2 lah ni.. na bace,bace... xna bace udoh.. xmntk pon !



semalam kene pulak 1 kejadian yg ngeri la kan.. 1st time macam ni, tp sebenornye x.. actually ni kali kedue..

firstly,, sorry la.. sebab org die kene marah dll mlm td..
kalau lah aku tau akan jdk mcmtu mlm td,
xnye aku mau pi hantar harte kamu..
sorry sgt sgt tersgt sgt sgtnye..

capital A
ingat lg lah mcg mlm td sblom jdk bende tu semue..
imysm~ aku sengeh sorg2 atas motor..
tp xsgke la boleh jdk mcmtu..




org syg die.. dunt wory
pasnih.. sunyi laa.. contact pon susa.. sapo la na toman den study lagi kan?
next week kamu exam kan? buat betul2 keh..

sunyi lah aku lepas nih..

ayat da terbur.. otk da bengong.. taip pun merapu.. so.. that's all la..
ily~

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>