f CeriTera Sang arJUNA~**: nak nangis wookkk !

nyanyi !~

Wednesday, October 19, 2011

nak nangis wookkk !

hye.. salam berbahagia.. salam untuk semue.. salam salam 1 malaysia ~ *giler salam !


actually, aku tengah frust menonggeng ! + serabot + tension + sukahati aku la, na plus brape byk kali ! grr..


sedih.. frust..

aku na cerite la sikit..
sedih nih !
patut ke marah kalau bf/gf buat relation dgn org lain..
bg aku x... 
tulah yg jdk pade aku..
aku xmarah.. tp juz kecik hati.. dan rase aku na baham hidup 2 2 org tuh ! grr..

jdk bebebebebeerape hari lepas la..(kot? aku da lupe)
actually aku xkan tau semue ni kalau x sebab kawan aku tanye..
tengs to dia~~

mmg time tu jgk la aku p tanya kat dia.. dan die ngaku.. ok..
off phone.. xna bukak.. tp mlm tu, dlm pukol 2 pg kot? agaknye laa.. tergerak buka fon
dan tggu mcg die.. then fon aku brr..brr.. u got 1 mcg from A......

bace dan bace.. makin sakit hati aku.. aku tido la balik,tp pastu sedar,aku bace balik.. then tidur.. mmg xleh tidur nyenyak la mlm tu.
ape tandenye?
aku syg die? ekh ! meemee laa ! aku syg die,
memang aku syg sesayang sayangnye kat die..


tp xde simpan pun niat na CLASH or pape jela..
sebab memang aku syg kan?

tp hati mane xsakit kalau dlm situasi cenggini right?
mmg laa die ni tau ! aku piat2 jugak telinga dia nih !
tp tu semue da lepas berlalu dan aku xberjaye na majok dgn die lame2.. haha

tp sampai skg la aku asyik ingat pasal nih..
grr..

kau budak memang lah ! grr.. da gune ubat gune2 kat aku ye !
aku gune ubat gegat kat kau ! siap !

tp lg la agknye.. kenape time2 mcmni tringat kat ex yg dulu yg sebelum yg dulu..
ape ni semue.. kenape time nih la.. mcm2 yg dtg..?

however la kan..
aku syg semue.. kesemue semuenye
yg pernah aku syg..

miss sgt2!~ grr..
exsepesely too budak kecik tu la kan.. haha, 
belom sampai la kot.. aku na p gantung muka die byk2 kat blog aku yg serba
senget ni..

ilysm 2'A




comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>