f CeriTera Sang arJUNA~**: miss budak bolat !

nyanyi !~

Sunday, October 23, 2011

miss budak bolat !

hye.. ape habaq? habaq baik..(tetibe)

ermm.. down ! down ! (bukan lagu sean kingston-down tuh !)
hurmm.. baru sekarang aku berani mati.. letak gambaq budak kecik tuh kat blog aku yg huduh nih..

ape yg aku na ckp.. rindu giler bapak lah kat die..


lame xjumpe.. lame x bual dgn die.. lame segale galenye..

skrg die kat KL.. ye.. na sambut raye die kat sane.. tuh yg tggl
kan aku kat sini ! haha..

hari2 mcg.. mcg.. mcg.. aku pun da boring..
da xna mcg da.. na call jer lame2 ! wahahaa...

mlm td.. mcg.. baru je kot..?
da xeply.. sape yg xeply?
aku lah.. tetidor.. hahaa..
sorry babe ! 
haha.. 

blurr dah.. tatau na tulis ape..

memang budak kecik nih gune ubat gune2 la kat aku..
sampai cmni die buat aku... =,='

grr.. MISS na mampuih lah kat kau budak !~





comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>