f CeriTera Sang arJUNA~**: BEDTIME story~

nyanyi !~

Tuesday, November 15, 2011

BEDTIME story~

Hye.. ape ke mimpinye aku ni.. xpena2
1 hari aku punye rajin main taip menate nih ~

actually, xboleh tidor nih.. ! grr..


hurmm..
tp xtau la sejak 2 menjak nih kan.. 
org kalau penat senang jea tidor..
tp aku?
makin penat, makin payah bebenor na tidor..
penat buat aku kuat makan adalah ! alahai..
oke ! fullstop..

tujuan aku tulis nih sebenarnye kan.. kan.. kan..
aku na mengarot laaa.. bored lah ! ^_^

adalah 1 bende nak cerite sikit..
tp kene
(heloo?? ade sape2 punye anak hilang ?)
jgn bitau sesape

ceritenyer cenggeni lah kan.. 

ceritenye, berlaku da lame daahh..
adalah dalam 1 / 2 abad berdekad.. haharr... dlm 5 / 6 bulan lah !(xsilap!)

kenal seorg gadeshh ! di laman sesawang lelabah a.k.a spidernet nih kan..
then, tegur2 dia.. mcm2.. sedangkan jaoh tuu ! nunnn utara orgnya..
aku ni selatan~

na kate rapat xkot.. biyaser2 jelaa.. tp ! tp ! tp !
die buat aku 


tatau kenapa.. suke giler tgk gambor dier.. haha,
bile ingat balik ! wahahaa.. kelakar gelak na mampuih !

biyase lah.. facebook kan..

yg xkenal pun buat2 kenal.. haha...
pantang jer dier ade.. tegor2 die.. status die mau semue aku loikee sampai mampuih !

last2..
mungkin kan.. (mungkin lah)
"boyperend" dier bace inbox dier tuh.. then..

"xpayah na ingat sangat la"
tu ayat nyer.. berani mati aku tulis kat sini..
(aku tau, die xkan bace punyer !)
tp kalau die bacer..

bace yg kat bawah nih !

"awak .. mintak maap .. tu jee.. ngeee~"
(buat muke beruang kutub !)

lame da xtegor.. hari tuh baru setat balik..
kawan :)
selepas lame mendiamkan diri dan xboleh tgk pic die lg~
sedih la jugak ! gambar paling byk aku tgk dan xjemu jemu,, tulah
orgnye ! 
(mintak-mintak die bace walaupun ckp xnak !)

pape pun kan.. nilah kot.. kawan aku yg jauh(xpenah jumpe)..
cantik + hot + buat aku cair..(dulu/sekarang adale sikit jea tggl~) + jiwangs + giler pun ade bile sampai ~

ni lah kisah giler aku di pesbuk dot com.. dgn titlle..
"tulah ! yg hang p dok kacau awek oghang tuh pasai paa !"
(xmasal balak dier marah~)
sorryyy~

Tp kan.. rugi la weyh kalau die buat perempuan tuh sakit ati ke ape..
lawa tuh.. hot ~ (baik lah giler ~)



TO

AWEKS ORANG !

har har har.. cukop la aku mengarut.. karang pjg2.. aku yg tulis.. aku yg bace..
sape jela yg na tgk blog aku nih -.-!
sajer je na test kuat x ingatan aku.. lalallaaaa~

:::: jgn la tuan badan jenguk entry nih ! :::::







comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>