f CeriTera Sang arJUNA~**: IN complicated

nyanyi !~

Monday, November 14, 2011

IN complicated

hai.. hari  ni aku free.. dapat cuti lepas 3 hari training kat mcD tuh ! penat dan membuatkan aku letih..


in complicated.. tu kot yg sedang berlaku..
semue dah tanye.. 
mcm xde mood jerk.. moody manjang..
aku ? jawab letih.. penat.. tujelah..

tension adalah jawapan yg paling tepat sebenanyer

aku tatau samade kau akan bace ataupun x..
respect aku sikit jea.. boleh? boleh x?..

pasal ape?.. fikirkan lah.. kalau ade buat tuh.. iyye lah.. 
kalau xde,xdelah.. xna tuduh2..

hari aku cuti.. ingatkan kalau boleh na spent time 1 hari walaupun dlm fon jea kite..
tp,
skrg.. aku daa xde feel dah na pgang fon tuh..
sape mcg.. tepon?.. gasak la.. silent~

bagi aku mase untuk tenteram..
konklusinye.. aku penat dah.. aku na enjoy2 jea
tp ape yg aku dpt..

sorry laa.. kalau kau nampak semue tuh..
mmg ramai perempuan.. tp semue tuh just kawan aku jea.. 
kau tu je yg special..

harap kau paham..



comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>