f CeriTera Sang arJUNA~**: semalam kan.. aku jumpaa....

nyanyi !~

Tuesday, November 22, 2011

semalam kan.. aku jumpaa....

hye.. lame kot xngedate.. penoh sawang dah ek.. kebetulan hari aku free.. soo,jum buat karangan lah..
#abaikanygatastuh

semalam kan.. ramai gilor nampak sang coup keluar dan lalu lalang depan mate aku.. huii ! soo suweett babeh..!



pastuh kan.. nampak ade 1 couple tuh kan.. main suap2 lagi.. fuyooo.. giler gentle mamat tuh..
kiri kanan depan belakang ade org.. 

diorg memang sengajer ek jelos2 kan aku.. T_T
soo kejamss !

xcukop dgn tuh.. ade pulak nampak 
sepasang suami isteri,
romantik lagi ar..! anok2 dio ado sekali..
gile cool !

na jugak mcmtuh.. turunkan lah ilmu woi ~

oke.. otak aku dah blank.. 
teringat je muke org semalam tuh.
mudah-mudahan lah.. aku pun mcmtuh sampai mati~ agagaaa~
*BERANGAN sekali sekale xpe kan?

oke.. dats all~





comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>