f CeriTera Sang arJUNA~**: DAPAT JOB :) :)

nyanyi !~

Saturday, November 12, 2011

DAPAT JOB :) :)

Hai.. lame xngedate blog.. busy sgt la kot..

hurmm.. back to tittle la kan.. actually,kan !
aku na kongsi lah.. kalau yg bace lah.. kalau xna bace pun xpe.. aku kan giler
suke ckp sorg2? kan?

aku dpt job dekat

kalau org muar tuh tau lah kan..
aku baru start semalam..
( 11/11/11)
cantik ek tarikh ni? tp sebenarnye suwei la.. bg aku ?
mane xnye.. on the way na pi kejer..
baler mendatang.. erkhh ! shit lah..

kejer kat

dalam wetex tuh.. dari belakang.. depan courts mammoth/BSN/PIZZA HUT..
boleh ingat?

oke.. memang best giler na mati laa.. keje kat situ..
semue brother2 / sisters sporting gilor..
sorry lah, budak baru.. byk buat salah..
cube perbaiki laa..

manager die.. mak aih ! suker giler arh aku..
sekepale.. berjiwe remaja..

tengs yaw ! layan aku dgn baik ? walaupun serba bengap bila buat kejer..

sampai sini je cukop kan? aku ngatuk ! ngah3..
bye :)



comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>