f CeriTera Sang arJUNA~**: dunia aku tanpa......~*

nyanyi !~

Wednesday, May 18, 2011

dunia aku tanpa......~*


semalam mcm2 jdk..  aku mintak maap la..~
aku tau aku bukan baik.. and,aku xpatot an ckp kat kau mcm tu~
ni semua sala aku! salah aku sebab buat idop kau cggitu!
buat kau gadoh mcmtuh skali,,sampai jdk anti2 segaler..
aku mintak maap!(wlwpon belom ari raye)

single la kan..~
xpayah terjebak dgn dunie ni!
suke seketike..
sakit selamenye~~
berat kepale rasenyer..
never mind la,da besa..
aku harus pandai settlekan sendiri,

walaupape pon,susa mane sekali pon..
allah ttp ade..die sgale galenye..
tp seyez..kalau kau jeles tgk aku..
mcm tuh jgk aku tgk kau..
tp baik lpekan jela,buat2 xknl suda la..
pape yg jdk buat xtau sajalah!~

hati aku ttp sakit!
kepale membukit..
sekarang! aku tggu jela 28/5 nih!
na kuar dr muar..dr johor,dr malaysie..
ekh xla sampai mlysie..
na release sgale tension aku..
jgn halang aku!!
grr..

jgn halang aku buat ape..
jiwe sedang memberontak!
sape tau? aku dgn allah jela~


time2 mcmni la,,plg aku trigt kat my late father
rindu sgt!! kalau la ade lg..rase2nye xkan jdk bende2 mcmni kot??
mmg rase lemah sgt la tnpe abah!
slame ni abah la sgale galenye..
mara mcm mane skali pon dgn abah..
ttp syg! nak2 lg time mcm nih! perlu sgt!!!

rase na ikot abah pegi sane!
da ptos ase da idop mcmni,
bukan mnx mati..
tp rindu sgt2!!
ermm.. rindu kat abah!
rindu kat abah!
rindu kat abah!!!!!!!!!

semue tgglkan la aku kesorgan!!
aku na sendirian~ 
jgn hiraukan aku..
dulu,,ade atok..
lat staon,abah pulak yg tggl kan!

yg tggl,mak,abg,akk..
rase pilu la bile bgambar xlngkap dgn abah!~

aku nak nagiss!

miss u abah~ <3

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>