f CeriTera Sang arJUNA~**

nyanyi !~

Monday, May 02, 2011

hye.. welkam again !


sebab ape letak picture tuh?
susa na citer..
ni la akibat mase lampau tuh dulu..
percaye la.. aku bkn yg mcm dulu..
bkn na ckp aku ni baik, tapi....
hurmm... susa-susa...
bukan senang-senang aku kluarkan ayat mcm tuh!
ada pahamm!
kalau la die sangke aku mcm dulu..
mybe die silap... not la oke!
kalau kau rase aku hanye na permain kan kau..
hanye suke-suke... terserah..
aku xsegan..xmalu..
terpulang la na cakap ape..na kutuk ape..


walau kau lari macam mane...
aku tetap nampak kau..
yer..kau kat sane... aku tau aku bukan sape2 bg kau..
tapi.. aku tetap akan contact kau..
walaupun kau off kan fon..
28/5.. xlame da.. kalau betol kau ekot trip tuh..
kau akan lihat sendiri..
aku xkisah..ape kawan lain na cakap..
ape kau nak cakap..
aku tetap buktikan..


tapi sekarang.. number fon kau aku da delete..
picture kau aku da buang.. fb kau aku da block..
nothing want to say..
i want forget u ~

 selagi ade kawan yg mungkin faham aku..
 tau care aku..
 tau kehendak aku..
 susa senang aku die bersame..
 aku appreciate sangat !
tu da cukop..
 diorang ttp dalam ingatan aku..
dalam jiwa aku..

ya allah.. bantu la aku!~~
i need u!..

 i need help 4 my future !

comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>