f CeriTera Sang arJUNA~**: kes 3 hari 2 malam

nyanyi !~

Tuesday, May 31, 2011

kes 3 hari 2 malam

hai hai!


lame x update! (baru 4 hari) hahaa
na tau ngak?.. ape yg aku buat dalam 3 hari yg lepas? aku p holiday la..kat mane? kat GUANGZHOU !
haha..sape tau tuh.. buat2 xtau la.. ngeh3.. best giler.! mmg best! terbest! tp first citer,aku na citer pasal bola!
championship league between BARCELONA vs MAN U(xna tulis pepanjang,sbb aku dr dulu kot xsuke)






dan aku rase semue da tau.. BARCELONA yg menang sangat la aku suke.. wlpon xdpt tgk scare live sbb on the way mase tuh... haishh! yahoo!.. dari aku kecik mmg nilah 1 1nye team yg paling aku suke! sebab,dulu ade ETO'O dan HENRY.. skrg bertambah la aku suke bile ade D.VILLA,MESSI,INIESTA,XAVI dan VALDEZ! haha,, padan muke RED DEVIL!! sampai2 sane,tros on TV tgk ulangan! fuiyohh..! menjerit giler!
mcm kene rasuk..


ESOKNYE


bangun pagi,mandi kemas2.... 1st,bekpess.. sape sangke GUANGZHOU ade mende nih


dgn penuh nafsu aku bedal..keh3, 


tgk nih..




buarrkkk!

boleh dikatekan doplohpat jam aku dengan dier nih jee...

xcayer tgk semue nih !





dan lg


ikotkan byk lg nih..! hehe.. ptg tuh memacam bende aku buat.. buat ape?
 shopping! shopping! haha, lain aku p ladang setelobeli..(ade pulak kat chine??) ngee..
na tgk picnye?? tgk ni

memule setelobewi



ni mase tga mendaki na p lg atas tmpt strawberinyee..


hishh..byk la picnyee..

pahtu kitorg p shopping,,barang mura2 jaa...


ni antarenye kot..
hee..


hehe..

terlebih dulu na ckp,sorry eahh,,idea mencurah2 nih sampai aku keliru na tulis mane 1 nih,,wohoo!
tp aku rase mlm tuh yg paling kelakar gilerr.. why?.. sanggup giler aku dgn membe aku yg sorg nih

jalan kaki adela dlm 4-5 kilometer semate-mate na cucok duwet sbb kelaparan! padahal.. mase tuh da na pukol 11 dah!.. sedih la..xbeballoi pulak tuh,,jalan2..maybanknye x jgk jumpe..! adohh.. tp aku pon lupe,hehee.. yg bsn tuh boleh jgk cucok mane2 bank tp kene tolak la duwetnye..hehe,sdgkan depan tuh ade publicbank! alahaii... lutot aku da naik penat tahap kriktikal da! hehee.. da cucok kitorg p beli makanan,and bawak naik hotel mkn dlm bilik!

esoknye

bangun,solat then checkout..!
 ni bebudak dlm room aku

haha..


bekpes same jugak nasi lemak+teh tarik panjang pekat ketat punye~

then kitorg p MARDI(guangzhou ni bgos ek ade mardi) haha..ouppss! 





hehe..


balik pulak singgah kat TIME SQUARE



hahaa..kaki rempit tol ! sape menang?
tuh budak baju cekelet tuh! aku la!

mmg best la tersangat... now,saia dirumah... say goodbye to GUANGZHOU! erk?






























comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>