f CeriTera Sang arJUNA~**: membuak2 prasaan!

nyanyi !~

Friday, May 27, 2011

membuak2 prasaan!

firstly! asemekom! ekh,assalamualaikum~~
ngee..


hee...why xsabar2??
28/5..suda menjelma!! tomollow!!

trip pigi pahang!!
asyik..yeahh! tp sedihnyer semalam!
asal? accident semalam! tp na tergelaknye..
ramai rupenye masih care dgn aku?
hahaa...cantik!! syg komer!
hee.. fara?
sorie anda d'tipu!
kak farini oii ~ maap jugok sudi kene klentong! ngeh2~ :)
sprint test tau!! accident dgn ape??
dgn apenye.. dgn parit! haha...aku da brek pon,die joget2 lg xna benti.. dgn rase hati terbuke..aku senyum!
waaaa!!!~ dush kecebur*bunyi cenggitu la!
fuhh!! nyawe still pjg! alhamdulillah lar..
 sujud syukur!
 tp azab la weyh angkay motor naik ke tebing!
da lar tinggi! mmg senget la! urrhh.. tp yg penting aku klakar!
hahaha :D

apela.. nasib baik mechanic handal aku ade!
motor tu bernyawe la balekk!
fuhhh...lege... duit da baya na p trip 
tuh nnti..tp ingatkan kalau la,motornye terok kene..
trpkse la btalkan trip tuh..
tp tidak! suke suke!

esok memacam hal na buat na setel..
anterenye::
1) potong rambut bg superb
2)hantar phone aku,sbb dlm masok air mase accident tuh!
   da aku kene pakai phone cecikai daa! sob sob sobb T_T
3)beli barang yg da tersenarai!
4)tolong omak sama abah angkay aku!
5)packing barang!
6)mlm:merayap kejap ade hal siket
7) then pikol 8:45..gerak! ouh yeahh!!!

sian kengkawan aku,kalau aku xpegi sedih jer..
*yeke?* whatever lah la  kan??

soo pangkal hujungnyer..
accident + trip to pahang!
= seronok!

tills end!~
bubyee~ ^__^


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>