f CeriTera Sang arJUNA~**: kau kesah ke ?!!

nyanyi !~

Sunday, May 15, 2011

kau kesah ke ?!!



kenape dgn kau?
ape da jadik dgn kau?
jgn la sampai mcmni!

aku penakan cakap dgn kau,aku bukan sorg yg baik!
bukan yg bagos! tp kenape eak kau degil?!
terimelah kenyataan~ aku boleh terime ape yg kau da buat..
kenape tak kau? kau bebas sekarang~
kau bebas na dengan sape.. na gayutt(yg nepon tuh!)
dgn saper.. up to you lah! i dont care larh!
aku rase ni yg kau nak sgat2 kan sebenarnye??

tp percaye la..aku juz anggap
kau sebagai kawan aku..
kawan special aku..
tp kau yg x beri peluang kat aku untuk
buktikan kau lah special..


tapi..jauh dlm sudut hati aku..
aku ngaku..prasaan S*Y**G tuh masih ade..
tapi aku rase baik xpayah kowt??
kau ade org tuh.. ade gak yg suke kat kau..

rasenye tuh lebih kau perlukan..
not me~

betul kau selalu tgk aku?
mcmtu jgk aku..
tapi,pandangan xmcm dulu..
juz friend!~

aku mintak maaf sesangat sangat yg mungkin..
tengs for everythings!~


selame kite couple dulu!!
aku da terlampau byk aku diamkan diri aku..
pendam perasaan..
xna bertekak dgn kau! ade kau kesah?
aku ingat mungkin kau perasan la..
tapi??
HARAM~
sampai 1 hari,aku dpt tau..kau+.....
how dare u huh! 
mmg aku mara sgt!

tp sekarang.. kau.. die.. sesape je..
sukati lar... 
 hari nih..
16/5(hari guru tu!!)
aku tergerak na bkk blog kau..
ouh.. i..see....
kau tulis
aku tetap sayang dekat kau buat selamanya zizy


ape nih??
sakit hati aku ttp ade..
jgn pertikaikan asal aku block acc fb kau!
ingat? ayat kau..
asal?? jeles?~
kau memang!
okeh..fine..!

let me go!
u? lantaklah.. perlu aku tau ke?
kau pun da ade oghang lain..
2 kali kite clash.. aku ingat kau berubah?
tp still same kan..

sekarang..
kau buat la hal kau..
aku buat hal aku..
tp ingatan aku ttp ade tersimpan memori dulu!~
 lynn~



bubyee!~


masalah aku..sorg pon xkan pena faham!!


comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>