f CeriTera Sang arJUNA~**: exam oh exam!

nyanyi !~

Monday, May 23, 2011

exam oh exam!

hari selase..
dalam kelas!
haha..padan muke korang..


study2! sebelum exam!
na amek pic tga exam..ape pulak lar cikgunye ckp?
ntah la org sebok exam aku dok blakang dgn fb+blog+google+game aku?! adehh..

tp na habaq lar.. apesal jdk rindu dgn 
geng keparat haku nih? sape laei?

dulu,time exam kita semua raja..
raja meni**!
haha.. tp pape pon tiru2,
dpt ilmu..last2,exam sebena..
boleh jugak jawab!
skang aku da kene pijak d'kaki sndirikan?
xkan kaki korg lagi?
xpela..aku gagal skg..
insyaallah~
final! hundred % aku berikan!
dulu,aku susa korang tolong aku..
korang susa,aku susakan korg?
erkk..haha xde la.. aku tlg slagi aku mmpu la kot!
xsoba mau cuti!
lepak sama kamu! beepee?
malacca?
n9..xla kot..giler..?
p bepee pon pinggang srupe mcm na patah aje..
ptg nih pulak na p jenjalan.. na tgk sdare2 lame!
wakakaaa..
ni pic dulu pegi..
tmpt ni la yg mau dituju!
aiseyhh..aku luper,gambonye da buwang!
arh,senang citer namenye..tnjg ketapang lah!
membe dulu,tgglkan aku..so crik la mmbe baru..
tp sampai la ni..xjmpe lg la mcm korg!
seteressss!!

adehh..
muncul la korg dALAM diri aku
woii !

grr..

lawan la..kita sangat the far..
lgpon we have a phone so we can koling2
one same other!
wikitt2!
hacuss BI aku!
hurrghh.! 

okeh! koling2!
haha..

berkhidmat untuk negare..
majulah sukan untuk negare!
^__________________^




comment la sikit ! kesian kan aku :)

No comments:

Post a Comment

/>